Total Pageviews

Wednesday, May 23, 2012

Carcavelos!

Täna oli mul vaba päev! Juhendaja ütles praktika alguses, et võin valida ühe vaba päeva ja nüüd tuli see mulle meelde. Kuna praktika lõpuni on nädal, siis leidsin, et oleks see mõttekas ära kasutada (esmaspäeval mainisin juhendajale ka, tema ütles, et soe ilm tuleb ja et ma ikka päiksekreemi kasutaks). Väga õigesti tegin, et tänase päeva valisin, sest on tõeline suveilm! Päike särab taevas ja sooja on 30 kraadi!
Otsustasin, et lähen Carcavelose randa, mis on tuntud surfarite rand ja asub Lissabonist umbes 12 km kaugusel. Ülimõnus rannapäev oli, kuigi suutsin end jälle kuidagimoodi ära põletada (kuigi kreemitasin end umbes iga 20 minuti järel). Nüüd nad homme seal haiglas naeravad kõik jälle, et ma nii punane olen. :D
Käisin veel Vasco da Gamast ka läbi. Metroos läks kõht tühjaks - olin ju lõunaks ainult karbi maasikaid ja õuna söönud. Tuli meelde, et mul on kotis porgandeid (juhuks, kui ma bussis magama peaks tahtma jääda, siis söön porgandeid, et end ärkvel hoida). Võtsin siis ühe porgandi kotist välja ja hakkasin sööma. Minu vastas istus üks hindu naine ja vaatas mind nii kurja pilguga, nagu ma oleks India püha lehma ära tapnud või midagi. Aga noh, võib-olla talle ei maitse lihtsalt porgandid või oli ka temal kõht tühi...


Surfikutid.
Tambu love! <3




Pühendusega Kadrile!

Onju on ilus küünelakk? :D



No comments:

Post a Comment